19 maj 2010

Baluppsättning

Gjorde världens tabbe idag. Trodde vi var lediga ifrån svenskan för att vår lärare var i Barcelona, så jag tog en lång sovmorgon. Men vi var inte lediga för vår lärare kom tillbaka igår så vi hade lektion som vanligt, doh! Men efter skolan så åkte jag direkt till frisörsalongen för att prova uppsättningar till balen. Bilden nedan visar hur det kommer se ut på ett ungefär snett bakifrån. Jag är supernöjd! Detta gjordes väldigt snabbt för Natalie väntade en annan kund efter mig så hade bara 1½ timme på oss och det är lite tid när man ska locka hela mitt hår, tuppera och sätta upp. Vi får 3 ½ timme på baldagen. Tack vare min lejonman till hår så fick vi göra justeringar ifrån en orginalbild jag hade men frisyren i sig är helt underbart fin. Ska färga till håret innan balen givetvis så hela håret har samma färg och jag ska göra hårinpackning två gånger i veckan fram till balen och studenten.

Inga kommentarer: