6 maj 2014

Jag vet inte hur man gör

Titeln kanske är lite missledande, men jag vet inte hur man sammanfattar de otroliga åren jag har haft i Värmland. Ett sätt är väl att slänga ihop bilder som jag mår bra av i ett bildspel. Bilder som får mig att le, tillsammans med en låt som också får mig att le! 
Jag blir helt klart sugen på att gå kvar, för på något sätt är jag inte mätt på Värmland än! Och ja, jag vet att det står kvar så att jag kan hälsa på även nästa år och åren efter det. Men ändå så känns det inte nog! 
Jag har fått så otroliga vänner när jag bott här och ett så mycket bättre självförtroende. Jag har skrattat varje dag och har mått som bäst. Underbara människor, ni är helt fantastiska. Var och en av er!
Kommer aldrig glömma denna tiden! 

Btw! Jag vet att det är en månad kvar tills jag tar examen men separationsångesten är ett faktum och jag vill INTE sluta! Nu har jag som roligast och har hittat personer som får mig att må så sjukt bra. Det sista jag vill nu är att flytta ifrån er! 
Jag kommer vara en trogen återkommande besökare i höst, både i Värmland och lite överallt i Sverige! 


Inga kommentarer: