21 juni 2008

Midsommarfton

Firades hemma hos mig. Det var jättetrevligt och jag hade megaskoj. Jag följde traditionen att dansa på bordet också. Haha! Jens fotade mig så jag får se om de hamnar på nätet eller inte. Dagen var såhär:
Jag och älskling gick upp vid 11 ungefär och började fixa men innan dess gjorde vi oss klara sen vid 12 ungefär så började stressen. Jag hade inte tid att sitta ner o mysa med min älskling en ända gång under hela dagen. Det var stress stress. Jag skulle möblera om vardagsrummet o sen skulle midsommarstången byggas o.s.v , allmänt mycket att göra och det var jobbigt tycker jag! Men vid 5 var allting klart och det var även då folk började droppa in en efter en. Festandet började och alla hade trevligt så som jag tolkade det. Kvällen var supermegalyckad! Jag är stolt över mig själv! Alla jag pratade med kom med komplimanger som "detta gjorde du jävligt bra" och massa sånt. Men det hade ju inte blivit så bra om inte alla som kom hade kommit. Jag är så glad! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Sjukt roligt hade vi :)