24 december 2009

Speciell julafton

Detta har verkligen varit en speciell jul. Jag har haft otroligt mycket julkänslor och jag har mått så otroligt bra! Sen att man har fått många fina gåvor är för mig ett väldigt stort plus i kanten men inget som avgör hur bra min jul är! Tänkte ändå ta tillfället i akt och berätta vad jag har fått. Jag har (tydligen) varit ett väldigt snällt barn i år för fick mycket fint.

Jag har fått:
¤ OBH Nordica trippeltång.
¤ 700 gram skumtomtar.
¤ Presentkort på H&M 500kr.
¤ Spa-paket med showergel, massageolja och body lotion.
¤ Veet vaxbitar/hårborttagning.
¤ Badhandduk med mitt namn på (nu har jag två stycken).
¤ Presentkort på Cubus 250kr.
¤ Presentkort på H&M 250kr.
¤ Pärlhalsband.
¤ Tekokarkanna.
¤ Skålset i kristallglas formade som båtar.
¤ 450kr i kontanter.
¤ Kofta ifrån Tiger.
¤ Desperate Housewifes boxen säsong 4.
¤ Godis - sjöfrukter.
¤ Träningsbag från nike.
¤ Träningsbyxor ifrån adidas.
¤ Necessär ifrån björn borg.
¤ Champangeglas (4 st) ifrån samma set.
¤ "Kärleksbrev" ifrån en av mina väninnor.
¤ En fika som ska nyttjas nästa vecka förhoppningsvis.

Tack allihopa för alla gåvor och all tanke bakom gåvorna!

Nu ska vi se klart på julkonserten på tv sen så är julafton 2009 över. Som sagt så har den verkligen varit speciell för mig. Även om jag inte hade Timmy här så har jag mått otroligt bra och jag märker nu hur mycket min familj betyder för mig!

Inga kommentarer: