4 oktober 2014

Att äntligen få klicka

Det ljuvliga med höstmyset är att jag unnar mig så mycket mer. Jag tar hand om mig själv på ett helt annat sätt än när det är varmt (konstigt?). Jag tar långa promenader för tycker om att gå när det är kyligt, sätter mig och skriver/läser med en tekopp i handen, vaknar pigg tidigare då det inte är bastu i sovrummet. Framförallt så tillåter jag mig själv att klicka hem de där mysiga halsdukarna och mössorna jag kan ha när jag är ute.
Jag har aldrig varit en tjej som följer senaste modet eller lägger ner flera tusen på shopping varje månad. Men när det kommer till halsdukar och mössor så vill jag alltid ha allt. Så igår passade jag på att klicka hem både stickad tubhalsduk och mössa från H&M i färgskalan mullvad. Längtar tills paketet kommer.

Passade även på att beställa första julklappen till min käraste, dock inte från h&m. Känns helt galet att det börja röra sig mot köpa-julklapps-tider redan, när solen fortfarande kan lysa varmt på eftermiddagarna. Längtar! Tycker så mycket om julen!



Inga kommentarer: