2 oktober 2014

Just nu i rum 20

Kom på något jag helt glömt bort! Ni har ju inte en aning om hur mitt nya hem ser ut. Jag flyttade i augusti tillbaka till internatet som jag nämnt tidigare. Nu har jag äntligen kommit i ordning så att jag är riktigt nöjd. Det är en utmaning att möblera 12 kvadrat så man är helt nöjd! Det såg heeeelt annorlunda ut när jag flyttade in kan jag säga. Det första jag såg till att skaffa mig var dubbelsäng. Står inte ut med 90-säng längre av någon anledning. Vana som leder till att man blir kräsen antar jag! 

Att dela kök med 12 andra är en utmaning för mig som väldigt gärna har det rent och snyggt omkring mig, men det funkar faktiskt väldigt bra även om jag får mina ryck ibland. Allting fungerar väldigt bra med både allrum, tvätt, gym, bastu och så vidare. Vardagslyx att kunna gymma och basta när man vill! 

Trivs som sagt väldigt bra här inne, även om det är lite småpyssel kvar! 
 Från dörren in till rummet! 
 Från hyllan. Rummet är väldigt ljust och fint! 
Toalett-delen. Här är det absolut mest kaos just nu. Behöver skaffa mig ett snyggt system, men vet inte ritkigt hur. Får finurla lite på det! 

Inga kommentarer: