25 oktober 2014

Höstlov!

Hösten har nog aldrig känts såhär bra någonsin i hela mitt liv. Jag har än så länge inte känt mig ett dugg deprimerad och det är snart november. Förra året levde jag med ganska extrem ångest vid denna tiden på året. I år är jag bara lycklig, positiv och ser det ljusa i tillvaron. 
Förra veckan när det var friluftsdag och det regnade lite hela dagen och var ganska kallt var jag hur nöjd som helst ändå! Härligt att det kan vara på det hållet också i många fall. Lyckades få till en fin höstbild med mitt hjärta också! 


Igår gick vi på höstlov. Vi var hemma hos Jonathan och Dennis och käkade tacos, sen tittade vi på film och drack vin! Hur skön Fredag som helst. Idag sov vi ut och åt frukost framför Charlies änglar. Härlig dag än så länge! Vi har till och med städat våra rum och snart ska vi tvätta innan vi hittar på något för kvällen. Ciao!


På måndag åker vi till Prag! Imorgon blir det packa och kolla alla sista papper. 
Ska bli så roligt! 

Inga kommentarer: